موهبتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

پرداخت مطالبات داروخانه‌ها تا تیرماه 96

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: طلب داروخانه‌های دولتی و خصوصی تا تیرماه 96 پرداخت شده است.

پرداخت طلب داروخانه ها تا تیرماه 96/ تسهیل یافتن پرداخت مطالبات داروخانه ها بوسیله بیمه سلامتطاهر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مطالبات داروخانه‌های سراسر کشور از سازمان بیمه سلامت در 2 بخش داروخانه‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های دارویی است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های مناسب پرداخت‌های خوبی به داروخانه‌ها انجام شده است.

 وی ادامه داد: به طور کلی داروخانه‌های بخش دولتی و خصوصی مطالبات خود را به اندازه 9 ماه دریافت کرده‌اند و خوشبختانه داروخانه‌ها طلب شان را تا 10 تیر ماه سال 96 از بیمه سلامت گرفته‌اند.

 موهبتی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای پرداخت طلب داروخانه‌های دولتی و خصوصی تا 2 ماه دیگر در حال انجام است، تاکید کرد: بدهی دارویی پرداختی بوسیله بیمه سلامت 3 ماه پس از بررسی اسناد مشخص  می‌شود اما برخی از اسناد با تاخیر به سازمان بیمه سلامت فرستاده می‌شوند.

 وی در خصوص اینکه با انجام پرداختی‌های اخیر و بررسی اسناد مربوط به مطالبات داروخانه‌ها، واریز بدهی آنها به شهریور ماه می‌رسد، عنوان کرد: وضعیت پرداختی‌ها به داروخانه‌های بخش دولتی و خصوصی نسبت به قبل از وضعیت بهتری برخوردار است زیرا زمانی که من مسئولیت بیمه سلامت را بر عهده گرفتم بدهی داروخانه‌ها تا آذر ماه سال 95 پرداخت شده بود.

وی یادآور شد: هم اکنون داروخانه‌‌های بخش دولتی و خصوصی در حدود چهار ماه از سازمان بیمه سلامت طلبکار هستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار