نجات ۲ کارگر جوان از میان دود و آتش در بجنورد

فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد گفت: استفاده از چسب برای نصب پارکت در مجاورت شعله روشن باعث آتش سوزی و حبس دو کارگر شد.

نجات ۲ کارگر جوان از میان دود و آتش در بجنوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، خوش رفتار فرمانده عملیات آتش نشانی شهرداری بجنورد اظهارکرد : تجمع بخارات قابل اشتعال چسب در مجاورت شعله که توسط ۲ کارگر جوان برای نصب پارکت استفاده می شد باعث آتش سوزی در ساختمان شد.

مجید خوشرفتار افزود: مقارن با ساعت 15 و 27 خبر حبس شدن ۲ کارگر جوان در میان دود و آتش واقع در خیابان منتهی به سید جمال الدین اسدبادی آتش نشانان ایستگاه های شماره ۳ و یک را به محل حادثه کشاند.

وی که در محل حادثه حضور داشت بیان کرد:استفاده از چسب که حاوی مواد شیمیایی بوده و بخارات قابل اشتعال دارد در مجاورت شعله روشن باعث آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان شد.

خوش رفتارافزود: بعد از شروع آتش سوزی ۲ کارگر در یکی از اتاق ها پناه گرفته و در میان آتش و دود گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: بعد از رسیدن آتش نشانان فریادهایی مبنی بر کمک خواستن به گوش می رسید که بلافاصله عملیات نجات محبوسین آغاز شد.

خوشرفتار در خصوص نحوه امدادرسانی به- محبوسین گفت: امدادگران با حضور در محل آتش سوزی متوجه بسته بودن درب های ورودی شده که مجبور شدن با شکستن درب ها عملیات تخلیه اضطراری را بی درنگ آغاز نمایند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه آتش فروکش کرده بود و آتش نشانان با استفاده از تهویه، فن فشار مثبت با نفوذ به درون ساختمان مملو از دود به محل پناه گرفتن ۲ کارگر رسیده و موفق شدند تا آنها را نجات و تحویل نیروهای اورژانس دهند.

چسب های که مصارف اینگونه دارند حاوی مواد شیمیایی بوده و بخارات قابل اشتعال در محل های بسته تجمع و با رسیدن کوچکترین شعله باعث آتش سوزی خواهد شد که لازم است درب ها و پنجره ها باز بوده و هیچ گونه شعله روشن در مجاورت آنها نباشد.

انتهای پیام/ز

آتش سوزی و حبس دو کارگر در ساختمان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.