شمار طرح های مشارکتی شهرداری اصفهان رکورد زد

شمار طرح های مشارکتی شهرداری اصفهان افزون بر 170 طرح است که در نوع خود رکورد محسوب مي شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان در حاشيه سومين جلسه کميسيون هم انديشي سرمايه گذاري توسعه شهرسازي و مديران شهري که در منطقه 8 شهرداري اصفهان برگزار شد، با اشاره به این مطلب، اظهار کرد: سرمايه گذاري در شهر اصفهان به طور قطع رو به رشد خواهد بود.

شهرام رييسي با بيان اينکه با وجود کارهاي بسيار خوبي که در اين سازمان صورت گرفته نيازمند  برخی بازنگري ها در قوانين براي تسهيل و تسريع است، تصريح کرد: سازمان سرمايه گذاري و مشارکت ها نياز دارد در کنار تشکيل سازمان از نظر ساختار سازماني و تصويب اساسنامه موضوع فرآيندهاي سرمايه گذاري را پيگيري کند تا با گرفتن مصوبات قانوني سرمايه گذاري با شتاب بيشتري صورت بگيرد.

وی ادامه داد: رويکرد شهردار اصفهان اين است که حرکت اين سازمان به عنوان بخشي از شهرداري مي تواند به بخش خصوصي نزديک شود کند و ارتباط بخش خصوصي و عمومي را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به مشکل فرآیند طولاني جذب سرمايه گذار در شهرداري، افزود: در اين زمينه ايده ها و تفکراتي طراحي شده که نيازمند مصوبات قانوني از شوراي شهر براي به اجرايي شدن است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.