کشف پوشاک قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف بيش از 500 ميليون ريال پوشاک خارجی قاچاق با شروع طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا در اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي با اعلام اين خبر اظهار داشت : پليس اصفهان در راستاي طرح ضربتي و جامع مبارزه با کالاي قاچاق در سطح شهرستان به يکدستگاه خودروي سمند مشکوک مي شوند.

وي در ادامه بيان داشت : ماموران پس از بازرسي از خودروي مذکور موفق به کشف بيش از 500 ميليون ريال پوشاک زنانه و مردانه خارجي فاقد مدارك گمركي شدند.

سرهنگ ياردوستي با اشاره به طرح هاي جامع و ضربتي پليس در مقابله با ورود و فروش کالاهاي قاچاق در سطح شهرستان بيان داشت: پليس اصفهان با قاطعيت در مقابل اين چنين موضوعاتي مي ايستد تا فرصت طلبان وقت ضربه زدن به پايه هاي اقتصادي اين کشور را پيدا نکنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به ارزش بيش از 500 ميليون ريالي اين اقلام ادامه داد:در اين راستا راننده دستگيرو جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان با بيان اينکه قطعا کالاهاي قاچاق لطمه شديدي به اقتصاد کشور وارد مي کنند خاطر نشان کرد : مبارزه با کالاي قاچاق وظيفه هر شهروند است و پليس در راس اين موضوع با متخلفان به شدت برخورد مي کند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.