خبرنگار بسیجی کتابی با موضوع آسیب‌های اجتماعی وکودکان کار نوشت

خانم میترا عباسی خبرنگار بسیجی عضو بسیج رسانه نهاوند کتابی ۱۵۰ صفحه‌ای با موضوع آسیب‌های اجتماعی کودکان کار و خیابانی در نهاوند منتشر کرد.

خبرنگار بسیجی کتابی با موضوع آسیب‌های اجتماعی وکودکان کار نوشتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: این خانم خبرنگار وعضو فعال بسیج رسانه که همیشه برای مشکلات مردم و به خصوص افراد آسیب پذیر اجتماع وکودکان کار گزارش تهیه می‌کرد با تلاشی چند ساله اینبار مشکلات آن‌ها را در کتابی با عنوان طعم گس پاییز باقلم خوش ذوق ونثری شیوا و ساده برای مخاطبان به رشته تحریر در آورده است.

وی گفت: این خبرنگار بسیجی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم اجتماعی و ادبیات فارسی می‌باشد وسالهاست برای نشریات استانی و روزنامه همدان پیام گزارش وخبر می‌نویسد و از آن دسته خبرنگار‌های اهل هیاهو و کسب منفعت از حرفه اش نبوده و همیشه با سخت کوشی خاص خود سعی در انعکاس درد‌ها و مشکلات و توانمندی‌های نهاوند در مطبوعات استانی دارد.

سهرابی افزود: شهرستان نهاوند به دلیل بیکاری جوانان و کمبود سرمایه واشتغال با معظلات زیادی مانند اعتیاد طلاق بیکاری و کودکان کار وخیابانی و انواع آسیب‌های اجتماعی روبروست و در کتاب خانم عباسی به زبانی بسیار ساده و در غالب داستان یک خانواده به آن‌ها اشاره شده است.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: این خبرنگار بسیجی با حقوق ناچیز خبرنگاری و همه ناملایمات و کمبود‌های در این عرصه سخت همچنان محکم و پرتوان به نوشتن ادامه میدهد وحالا شاهد انتشار اولین کتاب این خبرنگار جوان هستیم که خبری خوش و بشارتی پرامید است برای آینده فرهنگی و رسانه‌ای شهرمان که هنوز هستند اهل قلم‌هایی که به اخلاق رسانه و منش حرفه‌ای و قداست قلم احترام میگذارند و به جای پرداختن به حواشی به نوشتار حرفه‌ای میپردازند.

وی بیان کرد: به دلیل نثر ساده و روان این کتاب ونزدیکی داستان آن با زندگی مردم و بیان مشکلات وآسیب‌های اجتماعی واستقبال خوب مردم از خرید کتاب بار‌ها تجدید چاپ شود و ضمن توصیه به خریدن و خواندن این اثر برای میترا عباسی نویسنده خوش آتیه وبسیجی فردایی بهتر و توام با موفقیت و سربلندی رقم بزنیم.

سهرابی گفت: این کتاب در ۱۵۰ صفحه توسط انتشار ات شهرما درنهاوند و در تیراژ ۱۰۰۰ جلد با همکاری و یراستاری وطراحی دو خبرنگار بسیجی دیگر به نام‌های حسن افشاری و معصومعه کمالوند انتشار یافته است وتمامی مراحل کار از صفر تا صد در نهاوند انجام شد ومراسم رونمایی نخست نیز توسط جمعی از خبرنگاران بسیجی عضو بسیج رسانه روسای ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی وجهاد کشاورزی و شورای هماهنگی خبرنگاران در مجتمع امام خمینی (ره) نهاوند انجام شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.