فرمانده انتظامی؛

امنیت پایدار حاصل ایثارگری، تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه کارکنان نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: برقراری نظم و امنیت پایدار حاصل ایثارگری، تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه کارکنان نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه در ماه‌های پایانی سال ۹۶ قرار داریم اظهار داشت: از سوی مقام معظم رهبری سال ۹۶، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و این تدبیر برای همه تکلیف بود که در حد توان و بضاعت و ماموریتی که بر عهده افراد است فرمان رهبر عزیزمان را عملیاتی کنند.

وی افزود: جدا از اینکه مقام عظمای ولایت رهبر ماست فرمانده همه نیرو‌های مسلح می‌باشد و این تکلیف ما را مضاعف می‌کند و اگر ما بخواهیم در طول سال کارنامه خود را مرور کنیم علی رغم کاستی‌ها در حد وسع و توان خودمان فرمان مقام معظم رهبری را به خوبی اجرایی کرده ایم.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: امروز با کمال افتخار می‌گوییم که حاصل ایثارگری و تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه به مردم در عرصه برقراری نظم و امنیت در حد توان خودمان توانسته ایم این شعار ارزشمند رهبری را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به امنیت ایجاده شده در استان استراتژیک، پهناور و مهم سیستان و بلوچستان، بیان داشت: امنیت به دست آمده نتیجه دلاورمردی ها، رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی شما همکاران عزیز می‌باشد و امروز به اذعان اکثر کارشناسان، امنیت بی بدیل و بی نظیری را تجربه می‌کنیم و به برکت این امنیت ایجاد شده ده‌ها پروژه عظیم از قبیل: راه آهن و گاز رسانی در سطح استان عملیاتی شده و هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم در آرامش و امنیت مشغول به کار شده اند.

قنبری در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های بالقوه استان اشاره و تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان به سبب این ظرفیت‌ها می‌تواند یکی از استان‌های تاثیر گذار در ابعاد مختلف در کشور قلمداد شود و بستر این اتفاق چیزی نیست غیر از امنیتی که برقرار شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: باید سپاس گذار خداوند متعال باشیم که می‌توانیم در قامت سربازی وفادار، امنیت را که از مهم‌ترین نیاز‌های مردم می‌باشد تامین کنیم و هیج چیزی برای انسان بالاتر از امنیت و آرامش نیست.

سردار محمد قنبری با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز گفت: باید با آمادگی کامل و حضور گسترده در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی احساس آرامش و امنیت را در بین مسافران و گردشگران افزایش دهیم و از سوی دیگر عرصه را بر هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت تنگ کنیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در کنار خانواده بودن را تا حد زیادی کنار گذاشته و به خودشان سختی می‌دهند تا با قدرت در مقابل دشمن بایستند و نگذارند حق و حقوق این مردم پایمال شود و احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و با گشاده رویی و نگاه مسئولانه و حضوری مقتدرانه در این روز‌های پایانی سال، نعمت الهی امنیت و آرامش را برای رفاه حال مردم کامل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

امنیت به دست آمده دراستان نتیجه دلاورمردی های ،نیروی انتظامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار