سرپرست تیم والیبال كاله در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگارن جوان:

فحاشی‌ ساروی‌ها از قبل هماهنگ شده بود / برادر پاسور به بازیكن ما حمله كرد

سرپرست تیم والیبال كاله درباره اتفاقات رخ داده در بازی تیمش مقابل ساری توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد شعبان‌پور در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی رخ داده در دیدار تیم كاله و ساری 21 كه عصر امروز در ساری برگزار شد گفت: متاسفانه در بازی از همان ابتدا به تیم ما و بازیكنان فحاشی شد. این فحاشی‌ها موجب شد بازی برای مدتی متوقف شود.

وی ادامه داد: بعد از آنكه الفاظ نامناسبی از سوی تماشاگران گفته شد و شدت این الفاظ نیز زیاد بود؛ شفق كه یكی از ناظران این بازی بود به محمد شاهمیری، داور اول این بازی اشاره كرد كه بازی را متوقف كند. بازیكنان ما به رختكن رفتند و قرار بود بازی ادامه پیدا نكند. اما بعد از 40 دقیقه به ما گفتند كه بازی باید برگزار شود و با وجود اینكه بازیكنان ما سرد شده بودند، ما را مجبور كردند بازی را ادامه دهیم كه این تصمیم نیز به نوع خود عجیب بود.

شعبان‌پور خاطر عنوان كرد: البته فحاشی‌ها ادامه پیدا كرد. بعد از بازی و وقتی تیم ما برنده شد یک سری افراد وارد زمین شده و با بازیكنان ما درگیر شدند. حتی برادر پاسور تیم ساری ، محمد غلامی به سمت رضا صفایی، بازیكن تیم ما حمله كرد.

سرپرست كاله به برخی اتفاقات در روز قبل از بازی اشاره كرد و در توضیح این مطلب گفت: دیروز كه تیم ما در سالن تمرین داشت، هواداران ساری در همان زمان تمرین نیز به شدت به ما فحاشی كردند. حتی چند نفر از لیدرهای ساری به رضا صفایی كه نیم فصل اول بازیكن تیم ساری بود، گفتند كه به ما گفته شده فردا به تو فحاشی كنیم! این صحبت‌ها واقعا تاسف آور است.

گفتنی است دیدار دو تیم كاله آمل و ساری 21 دیداری معوقه بود كه امروز به میزبانی ساری برگزار شد و با نتیجه 3 بر یك به سود آملی‌ها به پایان رسید. این مسابقه همچون دیدار رفت دو تیم كه در آمل برگزار شده بود، با حاشیه‌های زیادی همراه شد.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست كاله آمل درباره حواشی دیدار با ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار