آغاز رقابت ورزشی بیش از دو هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر یزدی

بیش از دو هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان یزد از امروز تا پایان دهه‌ی فجر در رشته‌های ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی خلیلی ريیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان يزد گفت: بیش از  دو هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان یزد در قالب مدرسه قهرمان و کانون قهرمان باهم رقابت می کنند. 

خلیلی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، تنیس روی میز، طناب‌زنی، دو میدانی، بدمینتون، ژیمناستیک‌، شطرنج  و شنا در سه دوره تحصیلی برگزار می‌شود.

وی گفت: میزبانی این دوره از مسابقات به شهرستان‌ها، مناطق و نواحی استان  واگذارشده است و تاکنون شهرستان‌های مهریز، اردکان، میبد و ناحیه یک یزد به ترتیب برای برگزاری مسابقات تنیس روي ميز، والیبال، فوتسال و طناب‌زنی اعلام آمادگی کرده‌اند. 

 ريیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان يزد افزود: مسابقات ورزشی باعث ایجاد نشاط، انگیزه و ارتقای سطح تحرک دانش‌آموزان می شود.

خلیلی گفت: این دوره از مسابقات از امروز آغاز شده وتا پایان دهه فجر ادامه دارد و در پایان تیم‌ها و نفرات برتر در تابستان سال آینده به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند. 

انتهای پیام/ غ

آغاز رقابت ورزشی بیش از دو هزار و ۲۰۰ دانش آموز استان یزد



برچسب ها: ورزش ، مسابقات ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار