معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامورخیریه لرستان خبرداد؛

برنامه سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه لرستان اجرامی شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای برنامه سبک زندگی اسلامی (زندگی به رنگ خدا) در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه جامعه هدف در این طرح، زنان و دختران جامعه هستند بیان داشت: این طرح به همت طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان در دو امامزاده زیدبن علی (ع) خرم آباد و امامزاده قاسم (ع) بروجرد در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه مبلغان پس از آموزش‌های لازم اخذ شده از قم در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان لرستان به تبلیغ و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه مشغول تبلیغ هستند خاطر نشان کرد: آموزش‌های های تبلیغی در سه رشته ازدواج و تحکیم خانواده، تربیت فرزند و مهارت‌های فردی برای مخاطبان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه لرستان با اشاره به اینکه متاسفانه امروز جوانان و خانواده‌ها با آسیب‌های اجتماعی متعدد درگیر هستند اظهار داشت:ارائه آموزش‌های مهارتی و فردی بر مبنای آموزه‌های دینی و قرآنی برای مقابله با این معضلات فرهنگی ضروری است لذا نقش مبلغان در کاهش آین آسیب‌ها بیش از پیش پررنگ خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان در نظر دارد طرح تبلیغی زندگی به رنگ خدا را در مدارس، دانشگاه‌ها و آموزش عالی نیز برگزار نماید افزود:در این خصوص تمهیدات لازم با مبلغان و طلاب کارآمد برای تبلیغ و اجرای سبک زندگی اسلامی در بین جوانان اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/م

اجرای برنامه سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.