تمدید مهلت نام نویسی در آزمون سراسري قرآن کریم

مهلت نام نویسی شرکت در نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کهگیلویه وبویراحمد تا 6 بهمن تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت:این نام نویسی از ۱۸ آذر امسال همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و پیشتر نیز آخرین مهلت آن ۳۰ دی ۱۳۹۶ اعلام شده بود.
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور افزود: این آزمون ۱۰ اسفند امسال و همزمان با سراسر کشور به صورت کتبی در شهر‌های یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، باشت، دهدشت، چرام و لیکک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (ع)، درک معنا و تدبر در قرآن برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: تاکنون هزار و ۳۸ خانم و آقا برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده‌اند که سهم شهرستان بویراحمد ۶۳۰، گچساران ۱۲۹، کهگیلویه ۱۱۰، باشت ۵۲، بهمئی ۴۸، چرام ۳۷ و دنا نیز ۳۲ نفر است.
حجت الاسلام جنتی پور با بیان اینکه شرکت در این آزمون بدون محدودیت سنی بوده و برای عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد آزاد است گفت: افراد متقاضی شرکت در این آزمون می‌توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.
حجت الاسلام جنتی پور افزود: جوایز برگزیدگان این آزمون به قید قرعه شامل پاداش نقدی، لوح سپاس، سفر به عتبات عالیات و اعطای گواهینامه معتبر است.
وی ادامه داد: این آزمون با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
هم اینک بیش از ۵۰۰ خانه قرآن و ۱۵ مؤسسه قرآنی در استان فعالیت می‌کنند.

 انتهای پیام/غ

برگزاری آزمون سراسری قرآن کریم

برچسب ها: آزمون ، کنکور سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
تمام وزارت خانه ها - ارگان ها و دستگاه های مرتبط با کنکور و آینده مملکت میتوانند با یک نظرسنجی و همچنین الگو گرفتن از دانشگاه های خوب کشورهای موفق علمی جهان ( که چگونه پذیرش دانشجو دارند؟) ، در رفع این مشکل تصمیم بگیرند . لطفا برای حل مشکل مردم همت کنید. تا مردم برای قبول شدن در رشته مورد علاقه شان به خارج از کشور هجرت نکنندیا اینقدر هزینه برای انواع کلاسهای تقویتی کنکور خرج نکنند .