فرماندار اصفهان اعلام کرد:

مدرسه کپری در اصفهان نداریم

فرماندار اصفهان گفت: در منطقه فریدون‌شهر مدارس کپری وجود دارد اما در شهرستان اصفهان هیچ مدرسه کپری وجود ندارد.

مدرسه کپری در اصفهان نداریمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی شامگاه یک‌شنبه در حاشیه هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان طبق گزارش ارائه شده، در منطقه فریدون‌شهر مدارس کپری وجود دارد اما در شهرستان اصفهان هیچ مدرسه کپری وجود ندارد.

وی با بیان این که با همکاری اداره نوسازی مدارس و اعتبارات بنیاد برکت در بسیاری از مناطق شهرستان اصفهان به خصوص در شرق اصفهان، مدارس نوساز در حال افتتاح و کلنگ زنی هستند، افزود: در جلسه  نیز عنوان شد که 50 درصد از مشکلات آموزش و پرورش استان به مسائل آموزش و پرورش شهرستان اصفهان مربوط است و گزارشی نیز در خصوص مبادی انسداد بی‌سوادی داده شد.

فرماندار اصفهان با اشاره به پیگیری حل مشکل برخی مدارس ناحیه 3 در تأمین اعتبارات انشعابات آب شرب، عنوان کرد: آموزش و پرورش یک بنگاه اقتصادی نیست بلکه وزارتخانه‌ای است که برای آینده کشور سرمایه گذاری می‌کند و همه مسؤولان نیز باید به این نهاد توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به فصل تدوین بودجه کشور از لزوم یادآوری این اصل به نمایندگان مجلس، اشاره کرد و تصریح کرد: در جلسه گذشته آموزش و پرورش از مدیرکل اتباع استانداری دعوت کردیم و او نیز از مشکلات موجود سخن گفت اما در برخی مناطق مانند جی شاهد مشکلاتی هستیم که نیاز به یک جلسه مجزا دارد.

رضوانی با اشاره به بازنشستگی حدود 3 هزار نیروی آموزشی، خدماتی و اداری در آموزش و پرورش، بیان کرد: ورودی برای این مشاغل حدود 2 هزار نفر است و از امروز باید پیش‌بینی‌های لازم برای سال آینده را داشته باشیم، طرح خرید خدمات آموزشی نیز یکی از اقدامات خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قانون، خدمات آموزش و پرورش را رایگان اعلام کرده و نیازمند این است که نگاه اقتصادی خود به این نهاد را عوض کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.