هنرمندان تولد 63 سالگی مسعود رایگان را جشن می‌گیرند

سی امین نشست صمیمانه هنرمندان به مناسبت زادروز مسعود رایگان در قالب برنامه «تولد ماه» در موزه امام علی (ع) برگزار می شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «تولد ماه» با اجرای امید محمدنژاد این ماه به زادروز مسعود رایگان بازیگر شناخته شده اختصاص دارد و به مناسبت جشن ۶۳ سالگی این هنرمند برگزار می شود.

نام رایگان با فیلم «خاموشی دریا» در سال ۱۳۸۰ بر سر زبان‌ها افتاد، اما «خیلی دور، خیلی نزدیک» او را به شهرت رساند. به طوری که جایزه جشن‌ خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد.

وی همچنین برای بازی در این فیلم کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره ۲۳ فیلم فجر، شده‌ است. در جشنواره فیلم فجر ۳۱ نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «برلین منفی ۷» شد.

«مزار شریف»، «بوسیدن روی ماه»، «جرم»، «پرسه در مه»، «زادبوم» و «سنتوری» بعضی از آثار سینمایی است که رایگان در آنها بازی کرده و از جمله سریال‌هایی که در آنها نقش آفرینی کرده، می توان به «مدار صفر درجه»، «شمس العماره»، «در مسیر زاینده رود» و «نفس» اشاره کرد.

تاکنون برای هنرمندانی چون ابراهیم حقیقی، قباد شیوا، جلیل رسولی، نصرالله افجه ای، غلامحسین امیرخانی، فخرالدین فخرالدینی، پرویز پورحسینی، لوریس چکناواریان، علی نصیریان، داود فتحعلی بیگی، داریوش ارجمند، امین تارخ، هوشنگ مرادی کرمانی، غلامرضا نامی، ایرج راد، اکبر عالمی، حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی و گوهر خیراندیش در قالب این مراسم جشن تولد گرفته شده و هنرمندان به این بهانه دور هم جمع شده اند.

«تولد ماه» سی ام با حضور مسعود رایگان و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پنجشنبه ۵ بهمن ساعت ۱۷ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر (عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می شود و حضور علاقه‌مندان در این برنامه آزاد و رایگان است.


انتهای پیام/

 

جشن تولد مسعود رایگان در تولد ماه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار