شکست هندبالیست‌های ایرانی مقابل عربستان/ رویای جهانی شدن به خطر افتاد

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین بازی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا مغلوب عربستان شد.

رویای جهانی شدن به خطر افتاد / شکست هندبالیست های ایرانی مقابل عربستانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان امروز در نخستین بازی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف عربستان رفت. این بازی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز شد. 2 تیم بازی را بسیار نزدیک آغاز کردند و در نیمه نخست این دیدار اختلاف امتیاز کمی میان تیم ها وجود داشت و در نهایت این عربستان بود که موفق شد با اختلاف یک  امتیاز و با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ در نیمه نخست این دیدار برنده باشد.
در نیمه دوم این دیدار، اما عربستان به مراتب بازی بهتری را به نمایش گذاشت. آن‌ها در این نیمه در حمله بسیار موفق عمل کردند و بدون اشتباه ظاهر شدند. بر خلاف آن ها، اما بازیکنان کشورمان در حمله دقت کافی را نداشتند تا همه توپ هایشان را تبدیل به گل کنند.

تیم ملی کشورمان همچنین از نظم کافی برخوردار نبود به طوری که چند مرتبه بازیکنان تیم ملی کشورمان از زمین اخراج شدند. در پایان این نیمه، اما فاصله 2 تیم بسیار زیاد‌تر شد و در نهایت این عربستان بود که موفق شد با نتیجه ۲۶ بر ۲۳ تیم ملی هندبال کشورمان را شکست دهد.

هندبالیست‌های کشورمان پیش از این ،در مرحله نخست این رقابت‌ها توانسته بودند تیم‌های ازبکستان و ژاپن را شکست دهند. آن‌ها حالا برای آن که بتوانند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات برسند باید برابر کره جنوبی میزبان و عمان به برتری برسند.

انتهای پیام/

شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
مگه عربستان برد
آخرین اخبار