با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد؛

شلیک راکت های فجر ۵ و نازعات در رزمایش محمد رسول الله (ص)

سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش از شلیک راکت های فجر ۵ و نازعات در پنجمین رزمایش محمد رسول الله (ص) با رمز یا رسول الله (ص) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، دریادار سیدمحمود موسوی سخنگوی پنجمین رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش اظهار کرد: از سلسله رزمایش‌های مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز پنجمین رزمایش محمد رسول الله (ص) با رمز یا رسول الله (ص) آغاز شد.

وی افزود: در این رزمایش نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش مشارکت دارند.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: در ابتدای این رزمایش شاهد اجرای عملیات شناور‌های سطحی، زیرسطحی و پروازی در صحنه دریا برای رصد فعالیت‌های دشمن، شناسایی، رهگیری و انهدام یگان‌های دشمن برای جلوگیری از وارد شدن به آب‌های سرزمینی کشورمان بودیم.

وی بیان کرد: پس از آن یگان‌های مدافع در نوار خط ساحلی که شامل یگان‌های تکاور و عملیات ویژه است، با استفاده از شناور‌های هجومی، تاکتیک‌های موردنظر را برای انهدام یگان‌های نفوذی دشمن انجام دادند و در نهایت نیروی زمینی ارتش برای کمک به نیروی دریایی در دفاع از ساحل و برای ممانعت از نفوذ دشمن به عمق میهن اسلامی با بهره‌گیری از سازمان رزم در اختیار وارد کار شد.

سخنگوی رزمایش گفت: با ایجاد دفاع ساحلی و پدافند ساحلی و ایجاد سد و موانع و در نهایت کمین و انجام پدافند قاطع در مقابل نیرو‌های دشمن و به کارگیری راکت فجر ۵ و موشک نازعات و همچنین پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و تیزپروازان هوانیروز ارتش و حجم سنگین آتش توپخانه تلاش دشمنان ناکام ماند.

وی تصریح کرد: در پایان این مرحله تاکتیک زمین مسلح برای اطمینان از انهدام کامل دشمن به اجرا رسید.

انتهای پیام/ف

شلیک راکت فجر ۵ و موشک نازعات در رزمایش ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.