رییس شورای شهر آبدانان:

ارائه 50 سند برای بهره مندی مردم آبدانان از مزایای مناطق جنگی

رییس شورای شهر آبدانان گفت: 50 سند و دلیل برای حضور مستقیم مردم آبدانان در دوران دفاع مقدس جهت بهره مندی از مزایای مناطق جنگی ارائه شده است.

ارائه 50 سند برای بهره مندی مردم آبدانان از مزایای مناطق جنگی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;رییس شورای شهر آبدانان در نشست شهردار و اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ماده 112 قانون حمایت از مناطق جنگی در قانون پنج ساله ششم، 25 درصد حقوق کارمندان مناطق جنگی افزایش می یابد، اما شهرستات آبدانان از این حق بی بهره مانده است.

سید حرمت اله موسوی مقدم بیان کرد: 50 سند مختلف از حضور مردم شهرستان آبدانان در دوران دفاع مقدس و دلایل محکم جهت بهره مندی مردم از مزایای این ماده قانونی با هماهنگی نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار آبدانان به استاندار ایلام ارائه شده است تا با مدیران کلان کشوری و ستاد کل نیروهای مسلح نیز رایزنی شود و مردم این شهرستان از حق خود بهره مند شوند.

رییس شورای شهر آبدانان اظهار کرد: وجود فرودگاه نظامی درآبدانان، سایت و سامانه های دفاعی، بیش از 13 مورد بمباران هوایی و تقدیم دهها شهید و جانباز، انهدام چندین تیم نفاق در آبدانان و شهادت تعدادی از نیروهای مخلص توسط آنان، حضور یگان هایی از ارتش درحومه آبدانان درسال های اول جنگ تحمیلی، بهره مندی پرسنل پدافند هوایی از مزایای مناطق جنگی طبق مستندات متقن تنها بخشی از اسناد موجود در این خصوص است.

وی همچنین با اشاره به عدم بهره مندی 7 هزار بیمه شده همگانی شهرستان آبدانان از خدمات درمانی کلینیک ها و مطب های خصوصی دامه داد: در نشست اخیر اعضای شورای شهر و شهردار آبدانان با استاندار ایلام، این مورد نیز بیان شد که این افراد برای انجام خدمات درمانی خود نمی توانند از مراکز درمانی خصوصی، کلینیک ها و مطب های شخصی جهت درمان استفاده کنند و مجبورند به دیگر مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند که حجم مراجعات افزایش پیدا می کند در صورتی که بستر مراکز درمانی دولتی برای ارائه خدمات درمانی مناسب مهیا نیست.

موسوی مقدم  اضافه کرد: استفاده و بهره مندی مردم از تمامی مراکز درمانی حق مردم است و شورای شهر به عنوان نماینده تام الاختیار مردم از حقوق مردم دفاع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/با

 

بهره مندی مردم آبدانان از مزایای مناطق جنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی رفع بشه