نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

عرضه تمام مقاصد انقلاب در قالب برنامه های دهه فجر

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:همه مقاصد انقلاب و نظام را می‌توان در قالب برنامه‌های دهه فجر به جامعه عرضه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با اعضای کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه باید از فرصت دهه مبارک فجر استفاده و محتواهایی با اولویت شاخص‌ها برای جامعه تبیین شود،گفت:باید این برنامه‌ها به گونه‌ای اجرا شود که مخاطبان احساس کنند در این مراسم ها گمشده خود را پیدا کرده و جذب شوند و همچنین همه مقاصد انقلاب و نظام را می‌توان در قالب این برنامه‌ها به جامعه عرضه کرد.
وی افزود:در فرصت دهه فجر باید بسیاری از ابهامات برداشته و شفاف شوند البته ابزاری که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد شرط است.
آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:امسال دهه مبارک فجر انقلاب با دهه فاطمیه همزمان شده است و باید برنامه‌ها متناسب با این ایام باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود:دستاوردها و خدمات نظام در 39 سال گذشته باید برای مردم به ‌ویژه جوانان و نوجوانان شفاف‌سازی شود.
وی گفت:از سویی دیگر حوادثی پیش آمده که برای بسیاری از مردم سؤال‌ برانگیز بوده و به‌ همین دلیل باید برنامه‌های دهه فجر طوری برنامه‌ریزی و اجرا شود که دستاوردها و خدمات نظام در 39 سال گذشته را برای مردم و به‌ ویژه جوانان و نوجوانان شفاف‌سازی نماید.
آیت الله سید علیرضا عبادی افزود:در راستای این برنامه‌ها باید شناخت دوست از دشمن،مبنای سلطه‌طلبی استکبار و جایگاه قوی اعتقادات مردم در پاسداشت اسلام، ناموس،انقلاب و ارزش‌هایشان دیده شود.
انتهای پیام/غ


لزوم تبیین دستاوردهای نظام برای نسل‌های جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.