جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

تلاش مضاعف کمیسیون تلفیق برای رفع نیاز‌های جامعه در لایحه بودجه 97

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: لایحه بودجه 97 نمی‌تواند اوضاع بهتری را برای سال آینده ترسیم کند اگرچه موارد مخرب را اصلاح کردیم.

///غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به انتقادات برخی نمایندگان درباره اینکه مصوبات این کمیسیون مغایر با قانون برنامه ششم توسعه است، گفت: مصوبات کمیسیون تلفیق مغایر با برنامه ششم توسعه نیست.

وی ادامه داد: در جلسات تلاش شد تا یکی از کوتاهی‌‌های دولت در لایحه بودجه سال 97 که نادیده گرفتن اسناد بالادستی مانند قانون برنامه ششم توسعه بود، رفع شود و موارد ضروری این قانون را در بودجه بگنجاند.

نماینده مردم رشت با تاکید براینکه کمیسیون تلفیق بودجه تلاش کرد تا ایرادات لایحه بودجه سال 97 را برطرف کند، تصریح کرد: تمامی مصوبات ما با رای موافق نماینده دولت حاضر در جلسه و تقریبا یک ششم نمایندگان در تلفیق انجام شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه میزان از مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس تغییر می‌کند، گفت: کمیسیون تلفیق برای آن که نیاز‌های جامعه را در لایحه بودجه قرار دهد، بسیار سختی کشید و قطعا تغییرات کمی در صحن علنی خواهیم داشت. 

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با تاکید بر اینکه لایحه بودجه دولت  ضعف‌هایی در بخش‌های سوخت و حامل‌های انرژی، هدفمندی یارانه‌ها، صندوق توسعه ملی، برنامه اشتغال و ... داشت، بیان کرد: بنده در شش دوره کمیسیون تلفیق حضور داشتم اما هیچ کدام به اندازه امسال انرژی از بنده نگرفته بود. 

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان به بهبود وضعیت کشور در سال آینده براساس این لایحه بودجه امیدوار بود، اظهار کرد: لایحه مصوب کمیسیون تلفیق نسبت به آن چه که دولت می‌خواست برای مردم انجام دهد اوضاع بهتری را ترسیم خواهد کرد اما نسبت به آن چه که انتظار داریم، سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ نمی‌تواند اوضاع بهتری داشته باشد اگرچه سعی کردیم مسائلی را که موجب خراب شدن اوضاع می‌شود، اصلاح کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
باید قیمت حامل های انرژی کاهش یابد
-
گل محمد اسلامی
۱۱:۳۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
قیمت تضمینی محصولات کشاورزی مشخص نیست چگونه به اینده امید وار باشیم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بام
۰۸:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
استخدام جوانان در سازما وارگان ها بحث مهمی است اگر مطرح شود
آخرین اخبار