محمودی: مبلغ قرارداد ساغلام کمتر از ۷۵۰ هزار دلار است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مبلغ قرارداد سرمربی جدید تیم ما کمتر از 750 هزار دلار است.

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه مبلغ قرارداد سرمربی جدید این تیم با پاداش ها حدود 750 هزار دلار است، اظهار کرد: این موضوع گمانه زنی رسانه هاست و مبلغ قرارداد سرمربی تیم ما کمتر از این رقم است.

او ادامه داد: توافقی میان باشگاه و سرمربی جدید صورت گرفته است و مبلغ قرارداد ساغلام سرمربی جدید تیم را نمی توانیم رسانه ای کنیم.

محمودی بیان کرد: ما با ساغلام سرمربی جدید تیم تا آخر فصل هفدهم قرارداد بستیم و اگر این مربی بتواند نتایج خوبی بگیرد در آن صورت با توافق طرفین قراردادش تمدید می شود.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره زمان صدور کارت مربیگری ساغلام تصریح کرد: مدارک این مربی به همراه دستیاران ترکیه ای اش را به سازمان لیگ برتر ارسال کردیم و به طور حتم این مربی می تواند در هفته بیست و یکم بر روی نیمکت بنشیند.

او درباره وضعیت جذب بازیکن خارجی تراکتورسازی بیان کرد: در حال حاضر 3 جای خالی در لیست خود داریم که با نظر ساغلام بازیکن جدید جذب می کنیم.

محمودی در پایان درباره وضعیت گروسیان دروازه بان این تیم  خاطر نشان کرد: این دروازه بان با توافق صورت گرفته در تیم ماندگار شد و قرار است با دروازه بان خارجی و طهماسبی برای حضور در درون دروازه رقابت کند.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تراکتورسازی درباره مبلغ قرارداد ساغلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار