لطیفی: پلیس نمی‌آمد، بازیکنان شهرداری تبریز ما را می‌کشتند/ فک برادرم را شکستند!

سرمربی تیم اکسین البرز گفت: برخی از بازیکنان شهرداری تبریز، بازیکنان ما را می‌زدند و اگر پلیس به موقع نمی‌آمد، کشته شده بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ آزادگان، تیم های اکسین البرز و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان علی لطیفی موفق شدند با گلزنی شاهین شفیعی به پیروزی برسند و به رده پنجم جدول صعود کنند.

پس از پایان بازی، اتفاقات زشت و درگیری هایی بوجود آمد که علی لطیفی، سرمربی تیم اکسین البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از اینکه در دقیقه 90 به گل رسیدیم، خوشحالی کردم و با فریاد " یازهرا یازهرا" شروع به دویدن کردم که داور پس از آن، مرا اخراج کرد و به بالای سکوها رفتم. تیم داوری پس از پایان بازی از من تشکر کرد که بدون هیچ اعتراضی حرف های داوران را قبول کردم و روی سکوها رفتم.

او افزود: پس از پایان بازی درحال مصاحبه با اصحاب رسانه بودم که صداهایی از داخل راهروی ورودی به رختکن آمد و به آنجا رفتم که دیدم، چند بازیکن شهرداری تبریز و کمک مربی آنها درحال کتک  زدن مرتضی حسین زاده و یاسر وکیلی 2 بازیکن ما هستند. از درب بیرون ورزشگاه، برادرم و مسئولان هیئت مدیره برای تبریک به ما وارد راهروی رختکن شدند که وقتی دیدند بازیکن تیم مان درحال کتک خوردن است، برای جدا کردن آنها وارد درگیری شدند که متاسفانه علی محمدی با کفش ورزشی ( استوک ) به دهان برادرم ضربه زد و سبب شکسته شدن فک او شد.

لطیفی ادامه داد: علی محمدی بازیکن کرجی است که در 2-3 سال گذشته هرگاه به مسئولان اکسین البرز پیام داده که او را جذب کنند، کادرفنی این تیم با آمدن این بازیکن مخالفت کردند و همین موضوع سبب شد تا او از دست البرزی ها ناراحت باشد و بخواهد به هر صورتی جبران کند. آنها با چوب، چماق و سنگ به جان بازیکنان ما افتادند و اگر ماموران پلیس نیامده بودند، قطعا کشته می شدیم.

سرمربی اکسین ادامه داد: از علی محمدی و باشگاه شهرداری تبریز شکایت کردیم، البته تعدادی از بازیکنان تیم تبریزی احترام بزرگ و کوچک را بلد نبودند و برخی از آنها در دعوای رخ داده، 2 طرف را جدا می کردند. در 23 بازی گذشته، هیچ گاه درگیری یا... موضوعی بی اخلاقی از باشگاه اکسین ندیدیم اما شهرداری تبریز همیشه بی اخلاقی هایی داشته است.

انتهای پیام/

اظهارات علی لطیفی درباره درگیری در دیدار اکسین و شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار