ولادت حضرت زینب (س) فرصتی برای تقدیر از پرستاران

ولادت حضرت زینب کبری (س)، فرصتی برای تقدیر از خدمات پرستاران است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ارسلان خالدی‎فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی، سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) اسطوره صبر و بردباری و روز پرستار را به تمامی پرستاران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «پنجم جمادی الاولی خجسته زادروز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده و خرابه‌های شام است، روزی که به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) در ایران اسلامی به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

نامگذاری این روز به نام پرستار، فرصتی برای گرامیداشت مقام والای پرستاران و تقدیر از پرستاران خدوم و فعال در حوزه بهداشت و درمان کشور و مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

بدون شک تحقق اهداف کلان نظام سلامت، مرهون تلاش یکایک خدمتگزاران در این حوزه، بویژه پرستارانی است که به عنوان عضو موثر تیم حافظان سلامت جامعه انجام وظیفه می‌نمایند.

ضمن تبریک مجدد روز پرستار، از درگاه ایزد سبحان، توفیقات روزافزون این عزیزان برای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و دولت تدبیر و امید را خواستارم.»

انتهای پیام/ن

تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.