مدیرعامل آتش نشانی کرمان ؛

۱۴۶ عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانی انجام شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع ۱۴۶ موردعملیات اطفاء حریق به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان طی دی امسال خبر داد.

۱۴۶ عملیات اطفاء حریق  توسط آتش نشانی انجام شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، علی عسکری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت:طی دی امسال در مجموع ۱۴۶ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۴۷ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی،۲۶ مورد مربوط به وسایل نقلیه،۳۵ مورد مربوط به منازل مسکونی،۲۷ مورد مربوط به جنگل و درختان و ۱۰ مورد مراکز تجاری بوده است.

وی از انجام ۱۳۹ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۳۴ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده،۹ مورد زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی،۲۹ مورد چیدن حلقه و قفل،۱۹ مورد امداد آسانسور،۲۷ مورد امداد تصادفات خودرویی و ما بقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۹۸ نفر از شهروندان نجات یافتند،۳۹ نفر مجروح شدند و متاسفانه ۵ نفر فوت کرده‌اند.

وی یادآورشد: در این مدت تعداد ۳ هزار و ۵۹۵ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند.

انتهای پیام/ح

انجام۱۴۶ اطفا حریق توسط آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار