فعال سازی ظرفيت های انسانی برای ایجاد اشتغال و کار افرینی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: با فعال سازی و توجه ويژه به ظرفيت‌های انسانی، مسير ايجاد اشتغال، توليد و كارآفرينی در استان هموار مي شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضا رحيمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه ها وظيفه دارند در راستای فعال سازی ظرفيت های انسانی برنامه های خود را دنبال كنند، زيرا استان دارای نيروی انسانی متخصص و تحصيل كرده در حوزه های مختلف است و با توجه به اين ظرفيت مسير ايجاد اشتغال، توليد و كارآفرينی در استان هموار می شود.

رحیمی گفت: با آموزش و تربيت نيروی انسانی اهداف و برنامه های پيش بينی شده محقق خواهد شد، زيرا موضوعی كه علاوه بر تلاش و جديت می تواند يك جامعه را به توسعه برساند، نيروی انسانی كارآمد و توانمند است.

وی گفت: در استان کرمانشاه ظرفیت هایی مانند قیر طبیعی، منیزیم، سنگ آهن، پشم، ظرفیت های کشاورزی، زیتون، بسته بندی حبوبات وجود دارند که راکد مانده اند و با تشكيل ستاد احيای ظرفيت های راكد در استان قصد داريم كه اين ظرفيت هاي راكد در ايجاد توليد و اشتغال در استان بكار گرفته شوند.

رحیمی گفت: امیدواریم با حل مشکل واحدهای راكد ظرفیت تولیدی 100 درصدی آنها برای افزایش اشتغال فعال شود.

 

انتهای پیام/ز

 

حل مشکلات راکد در دستور کار

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار