برگزاری مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن مجید در قشم

مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن مجید فردا در قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن مجید در این جزیره با حضور 120 قرآن آموز کشوری خبر داد.

وی گفت: مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن مجید در قشم از فردا سوم تا ششم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد النبی (ص) شهر قشم و بعضی از مساجد اهل سنت این شهر برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه مرحله مقدماتی این رقابت ها در موسسات استانی برگزار شده است، افزود: ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت، جزیره قشم را برای مرحله نیمه نهایی و کربلای معلا را برای مرحله نهایی این رقابت ها انتخاب کرده است.

علیرضا کمساری گفت: این طرح با هدف تربیت قاریان ممتاز و کشف و پرورش استعدادهای قرآنی ویژه پسران 8 تا 14 سال در 18 استان کشور و 23 موسسه سراسر ایران آغاز می شود.

وی افزود: آئین اختتامیه مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن ششم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد النبی (ص) شهر قشم برگزار خواهد شد.

طرح ملی تلاوت از سال 1391 با رونمایی رسمی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قران کریم در تهران آغاز به فعالیت کرد و سال 1393 عنوان موفق ترین طرح قرآنی کشور را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ف

قشم میزبان مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن مجید

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار