حاج رضایی: مقصر فحاشی ها مدیران هستند

کارشناس فوتبال معتقد است تا به امروز مدیران هیچ گونه فعالیت فرهنگی در زمینه تماشاگران نداشتند.

حاج رضایی: مقصر فحاشی ها مدیران هستندامیر حاج رضایی کارشناس فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی شعارها که در استادیوم ها سر داده می شود گفت: فحاشی در ورزشگاه ها به هیچ وجه کار پسندیده ای نیست و فوتبال ایران را زیر سوال می برد و من به هیچ عنوان آن را درک نمی کنم.

او افزود: معمولا افرادی که به ورزشگاه می روند نیاز به فرهنگ سازی دارند و متاسفانه در این سال ها مدیران فوتبال فعالیت چندانی در این زمینه نداشتند و همین مسئله باعث شده تا ما شاهد سر دادن برخی شعار ها باشیم.

حاج رضایی ادامه داد: این اتفاقات در شأن هواداران نیست و باعث ایجاد برخی مشکلات می شود که به نفع جامعه نیست. مسئله فحاشی مناسب هواداران و مردم ما نبوده و نخواهد بود. کشور ما فرهنگ غنی و تاریخ چندین هزار ساله دارند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد توهین به علی دایی از سوی هواداران اظهار کرد: به نظرم هیچ توجیهی ندارد و این بحث مختص گروه و دسته نیست معتقدم این اتفاقات از طرف تعداد اندکی تماشاگر نما صورت می گیرد که در میان تماشاگران حضور داشتند.

حاج رضایی با اشاره به اینکه متـأسفانه در شرایط فعلی هیچ خط و مرزی رعایت نمی شود بیان کرد: بدون توجه به اینکه چه کسی در زمین است شروع به شعار دادن می کنند که این موضوع درست نیست.

انتهای پیام/

اظهارات حاج رضایی درباره شعارهای هواداران در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار