فرمانده انتظامی رفسنجان؛

کشف برنج قاچاق در رفسنجان

فرماندهی انتظامی رفسنجان از کشف ۲۶۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش تقریبی ۱۳۰ میلیون ریال توسط مأموران پاسگاه کبوترخان خبر داد.

کشف برنج قاچاق در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ “نصرالله عباسی” در این خصوص گفت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کنترل محور مواصلاتی رفسنجان- کرمان مأموران پاسگاه کبوترخان اقدام به برپایی ایست و بازرسی مقطعی کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام که در بازرسی از آن مقدار ۲۶۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش تقریبی ۱۳۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ عباسی با اشاره به دستگیری متهم افزود: برنج‌های قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی و خودرو به پارکینگ گسیل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس است و نیروی انتظامی از تمام ظرفیت‌های موجود برای ناامن کردن محیط فعالیت قاچاقچیان کالا استفاده خواهد کرد و در این زمینه تمام نهاد‌ها و مردم با شماره تلفن ۱۱۰ میتوانند همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

کشف برنج قاچاق ازوانت بار در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار