نوری: هندبال ایران می تواند کره جنوبی را پشت سر بگذارد

کارشناس هندبال معتقد است تیم ملی کشورمان می تواند تیم کره جنوبی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان میترا نوری کارشناس هندبال درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی قابل قبولی در برابر ژاپن که در هندبال صاحب نام است ارائه کردیم. بازیکنان ما توانستند جلوی سرعت ژاپن را بگیرند و بازی را مدیریت کنند.

او ادامه داد: عربستان تیمی با تجربه در آسیاست که دو بار تا کنون در مسابقات جهانی حضور داشته است. تیم ما می توانست خیلی بهتر بازی کند. اگر سرحالی بازی با ژاپن را داشتیم مطمئنا با پیروزی از زمین خارج می شدیم.

نوری افزود: تیم هایی که در این مرحله با یکدیگر رقابت می کنند صد در صد برای پیروزی می آیند و تلاش می کنند سرگروه باشند. برای هندبال ما نیز هنوز فرصت وجود دارد. باید تلاش کنیم و کره جنوبی و عمان را شکست دهیم تا بتوانیم سهمیه مسابقات جهانی را که در آلمان و دانمارک برگزار می شود، کسب کنیم.

کارشناس هندبال درباره بازی با کره جنوبی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است ما با تیم های شرق آسیا راحت تر بازی می کنیم. امید داریم بازیکنان ما عملکرد تاثیرگذاری از خود نشان دهند. اما باید به این نکته توجه کرد که کره جنوبی از امتیاز میزبانی برخوردار است و همین موضوع کار را سخت می کند.

او درباره نقاط قوت تیم ملی هندبال کشورمان بیان کرد: تیم های کره جنوبی، چین و ژاپن هم در بخش مردان و هم در بخش زنان در سرعت زبان زد هستند. اما قدرت شوت بازیکنان ایران نیز فوق العاده است ضمن این که با وجود 11 لژیونر سبک بازی ما نزدیک به اروپاست. پیش بینی من آن است که می توانیم کره را پشت سر بگذاریم.

نوری خاطر نشان کرد: تدبیر فدراسیون آسیایی در به کارگیری تیم های داوری اروپایی در چنین مسابقات حساسی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

اظهارات نوری درباره تیم ملی هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار