ویدئوی تبلیغاتی اپل که قدرت دوربین سلفی آیفون X را به نمایش می‌گذارد

شرکت اپل شب گذشته ویدئوی تبلیغاتی جدیدی از آیفون X منتشر کرد که در آن قابلیت جدید این گوشی در سلفی گرفتن را نشان می‌دهد.

ویدئوی تبلیغاتی اپل که قدرت دوربین سلفی آیفون X را به نمایش می‌گذاردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل شب گذشته یک ویدئوی تبلیغاتی از ویژگی جدید آیفون X  منتشر کرد. ویژگی جدید منحصر آیفون x، همان گرفتن سلفی هایی است که با زمینه تاریک در گوشی ثبت می شود.

اپل در این ویدئو از خلاقیت جالبی استفاده کرده است؛ چسباندن چندین تصویر سلفی از کاربران خود به همراه صدای محمد علی کلی (بکسور آمریکایی که به عنوان برترین مشت‌زن تاریخ بوکس شناخته می شود) که در حال کری‌خوانی است.

محمدعلی کلی با اعتماد به نفسی بالا می گوید که بهترین است؛ اپل با این تبلیغ ویدئویی و انتشار تصاویر کاربران خود، این اعتماد به نفس را به آن ها می دهد که با گرفتن تصویر سلفی با دوربین آیفون X، شما نیز بهترین می شوید.

البته شرکت ها در تبلیغات خود اغراق بسیاری می کنند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند. شما چگونه فکر میکنید؟ آیا دوربین آیفون X در مقایسه با رقبای خود برتر است؟

 

انتهای پیام/

ویژگی جدید دوربین سلفی آیفون X

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.