شکر ریز:استقلال به جای جذب مهاجم« بُنجل» بدهی اش را بدهد

وکیل عباس محمدرضایی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به جای جذب بازیکن خارجی "بُنجل" بهتر است بدهی هایش را بپردازد.

آرش شکرریز وکیل عباس محمدرضایی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره وضعیت طلب 126 میلیون تومانی موکلش گفت :صدور پروانه حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۳ ژانویه به باشگاه استقلال مهلت داده است تا بدهی هایش به اشخاص فوتبالی را پرداخت کند. از آنجایی که نامه عباس محمدرضایی پس از این تاریخ به AFC ارسال شده است مسئولان این نهاد هم‌ بدون اینکه به کمیته صدور مجوز حرفه ای ایران اعلام کنند رونوشتی را در اختیار کمیته انضباطی AFC قرار داده اند.

او ادامه داد: حیدر بهاروند، رئیس کمیته سازمان لیگ هم به باشگاه استقلال نامه داده است که به سرعت مطالبات محمدرضایی را پرداخت کنند و ما هم برهمین اساس به باشگاه استقلال مراجعه کردیم‌ اما مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند پولی برای پرداخت مطالبات محمدرضایی ندارند‌. ایا امکان دارد باشگاه استقلال ۱۲۶ میلیون نداشته باشد و آن وقت برای جذب مهاجم بنجل اقدام کند.

شکر ریز افزود: آقایان اهمیتی به نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای نمی دهند. من نمی توانم از عباس محمدرضایی که با استقلال قرارداد ۲۳۰ میلیون تومانی دارد و خودش ۲ تا ۳ برابر مالیات ۲۶ میلیونی اش را پرداخت کرده است تخفیف بگیرم. هرچه هم به آقایان اعلام می کنیم استقلال جریمه می شود اما آنها در خواب هستند.  در شرایطی که باشگاه استقلال پول ندارد چگونه قرار است مهاجمی که در چهارسال تنها چهار گل به ثمر رسانده است جذب شود. تمام پیشکسوتان استقلال  از جذب این بازیکن شاکی هستند. آقایان نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال و AFC را شوخی گرفته اند. 

شکر ریز بیان کرد :چگونه امکان دارد استقلال که حامی مالی 40 میلیاردی دارد 126 میلیون نداشته باشد که به محمدرضایی پرداخت کند. حتما باید اتفاقی بیفتد تا آقایان به فکر بیفتند. در آن صورت هیچکس من و عباس محمدرضایی را مقصر نداند چراکه ما در رسانه ها گفته ایم که رونوشت شکایت این بازیکن به کمیته انضباطی afc ارسال شده است.

شکر ریز:استقلال به جای جذب مهاجم« بُنجل» بدهی اش را بدهد

انتهای پیام/

 رونوشت شکایت یک استقلالی در afc

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار