با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده؛

بهره برداری ازخانه امن زنان بهزیستی یزد

خانه امن بهزیستی استان یزد ویژه زنان و دختران امروز با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کشور دریزد افتتاح شد.

 مدیرکل بهزیستی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت :خانه امن بهزیستی استان یزد ویژه زنان و دختران در معرض خشونت خانگی، امروز با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کشور افتتاح شد.

جلیل عفتی تامین محل امن جهت زنان و دختران خشونت دیده و فرزندان آنها، مداخله در وضعیت فرد خشونت دیده به منظور ارتقا توانمندی و پیشگیری، شناسایی آسیب های مرتبط اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی در رابطه با زنان و ارائه راهکارها از دیگر اهداف راه اندازی خانه امن ازسوی بهزیستی دانست.

وی از پذیرش 156 زن و دختر خشونت دیده طی 9ماهه اول سالجاری در خانه امن بهزیستی استان خبر داد و گفت: سال گذشته نیز 225 نفر از زنان و دختران خشونت دیده در این مرکز پذیرش شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه بیشترین رده سنی زنان خشونت دیده بین 25 نا 30 سال بوده است اظهار داشت: 70 درصد مراجعین از طریق خط123 و دادگستری ارجاع شده اند و 30درصد به صورت خودمعرف بوده اند.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: خانه امن بهزیستی به منظور ایجاد محیطی امن برای زنان و دختران در معرض خشونت فراهم شده و هدف فراهم نمودن شرایط بازگشت امن به خانواده از طریق ارائه خدمات روانشناختی، مددکاری و حقوقی هست.

 

انتهای پیام/ ی

خانه امن زنان بهزیستی یزد افتتاح شد

برچسب ها: خانواده ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار