دعوت 13 بدمینتون باز به کمپ پیشرفته بدمینتون زنجان

فدراسیون بدمینتون 13 بازیکن را به کمپ پیشرفته بدمینتون ( AOP ) آسیایی دعوت کرد.

دعوت 13 بدمینتون باز به کمپ پیشرفته بدمینتون زنجانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدراسیون بدمینتون 13 بازیکن به کمپ پیشرفته بدمینتون ( AOP ) آسیایی که قرار است در تاریخ پنجم الی چهاردهم بهمن در آکادمی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار شود را دعوت کرد.

بازیکنان دعوت شده به این کمپ عبارتند از :محمد چهارمحالی از فارس ، مهدی انصاری و علی حسین خانی از زنجان ، نیما رستم پور از تهران ، امیر جباری از همدان ، ثریا آقایی ، نسیم صفایی ، پریا اسکندری ، رومینا تاجیک ، یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران ، نسترن کرمی و حدیث احمدی از زنجان هستند.

کمپ بدمینتون ( AOP ) در دو قسمت بانوان و آقایان و زیر نظر مربیان بانوان و آقایان و با نظارت " محمد اندی " دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا از کشور اندونزی برگزار می شود.

برگزاری این کمپ قبل از آغاز بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر است که در این کمپ بازیکنان کشورهای غرب آسیا حضور خواهند داشت.

بیست و هفتیمن دوره مسابقات بین المللیبدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری و با جوایز 25 هزار دلاری و با حضور 15 کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در قسمت آقایان و بانوان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.

انتهای پیام /

زنجان ،میزبان کمپ پیشرفته غرب آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.