ادعای نتانیاهو: ایران را متوقف کرده و اجازه نمی‌دهیم به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنست این رژیم به تکرار ادعا‌های بی‌اساس و همیشگی خود علیه ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات تکراری و بی‌اساس همیشگی خود علیه ایران در کنست اسرائیل (پارلمان) مدعی شد: ایران را متوقف کرده و اجازه نمی‌دهیم به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

بنیامین نتانیاهو ادعا کرد: تهدیدی خطرناکتر علیه جهان، ایران است و ما اجازه دستیابی ایران را به سلاح هسته ای نخواهیم داد. اسرائیل به صلح واقعی پایبند است و با رئیس جمهور ترامپ برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

ادعای نتانیاهو: ایران را متوقف کرده و اجازه نمی‌دهیم به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند!

وی گفت: اسرائیل بهترین دوست آمریکاست و خودش هم دوست بهتری از آمریکا ندارد. ما امیدواریم آمریکا روز به روز قدرتمندتر شود چراکه آمریکای قوی به معنای اسرائیل قوی است.

نتانیاهو در پایان سخنرانی خود گفت: تشکر عمیق خود را از شما (مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا) و ترامپ برای تصمیم تاریخی به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل ابراز می دارم. ائتلاف مستحکم بین اسرائیل و آمریکا قویتر از هر زمان دیگری است.

از حاشیه‌های سخنرانی نتانیاهو در کنست می‌توان به چرت نمایندگان احزاب مذهبی رژیم صهیونیستی هنگام سخنرانی او در حضور معاون ترامپ اشاره کرد.

ادعای نتانیاهو: ایران را متوقف کرده و اجازه نمی‌دهیم به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند! 

انتهای پیام/ 

ادعاهای ضد ایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
خدایا شکرت مورچه داره به ما امرو نهی میکنه میگه جلو شو میگیریم .خیلی خنده داره .اصلا تو وجود نداری تو نقشه به زور و تهدید اسم حقیرت را بجای فلسطین مظلوم درج کردن .کجائی تا پیدات کنیم .با موشک وطنی پیدات میکنیم نادان کودک کش اشغالگر یهودی کودک کش
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
ترامپ هیچ دخالتی نداره بکنه وهیچ کاری نمیتونه بکنه بره به کشور خودش رسیدگی کنه . تمام جنایتکاران از سر این امریکا است ومرگبر السعود وامریکا واسرائیل
آخرین اخبار