علی صفری مطرح کرد؛

لزوم افزایش تسهیلات بانکی برای روستاها و مناطق محروم

نماینده شورای اسلامی شهرستان ملارد‌ با بیان اینکه بخش زیادی از جمعیت ملارد‌ تحت پوشش کمیته امداد هستند،گفت: باید سقف تسهیلات بانکی در روستا و شهرستان‌ها افزایش یابد.

لزوم افزایش تسهیلات بانکی برای روستاها و مناطق محرومبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قنبر علی صفری نماینده شورای اسلامی شهرستان ملارد‌ در چهارمین جلسه علنی شورای استان تهران، گفت: باید سازمانی به عنوان سازمان بافت‌های فرسوده تاسیس شود.

 وی با بیان اینکه هنگام زلزله ملارد‌ حتی یک سکوی اسکان هم نداشتیم و با وجود 440 هزار نفر جمعیت، تنها 8 تخته چادر داشتیم، ادامه داد:  برای این تعداد جمعیت حتی یک تخت بیمارستان نیز وجود نداشت.

صفری با اشاره به اینکه بخش زیادی از جمعیت ملارد‌ تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: باید تسهیلات بانکی  برای این منطقه در نظر گرفته شود چرا که 20 میلیون برای هر خانوار است.

وی افزود:باید سقف تسهیلات بانکی در روستاها و شهرستان‌ها افزایش یابد.

نماینده شورای اسلامی شهرستان ملارد‌ با اشاره به اینکه 80 درصد از اسناد موجود در ملارد‌ عادی و قولنامه‌ای هستند، گفت: باید افراد سند مالکیت برای املاک خود داشته باشند.

 الماسی رئیس اداره کل بحران استانداری تهران در خطاب به سفری گفت: تاسیس سازمان بافت فرسوده نیاز به مصوبه شهرداری دارد اما به نظر من به جای تشکیل این سازمان باید از اساتید دانشگاه‌ استفاده کنیم.

 وی همچنین درباره افزایش تسهیلات بانکی گفت: فرماندار برای این امر فرمی‌ را امضاء کرده  و به وزارت کشور تحویل داده است.

 انتهای پیام/

صحبت های  نماینده شورای اسلامی شهرستان ملارد‌ در شورای استان در تاریخ دوم بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار