دومین بازیکن عربستانی الهلال هم جدا شد

سلمان فرج، ستاره عربستانی تیم الهلال هم در آستانه پیوستن به تیمی از لالیگا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال عربستان، دسامبر 2017 قراردادی با لیگ برتر اسپانیا ( لالیگا ) امضا کرد و طی توافقاتی که انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که بازیکنان عربستانی به لیگ معتبر اسپانیا بروند و در  نخستین مرحله از این قرارداد نیز 9 بازیکن از لیگ برتر عربستان به تیم‌های اسپانیایی رفتند تا تیم ملی این کشور در آستانه حضور در جام جهانی 2018 روسیه بتواند به اهدافش برسد و نتایج خوبی را کسب کند.

الهلال عربستان، حریف تیم فوتبال استقلال تهران در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا سالم الدوساری به ویارئال پیوست و اکنون فرج در آستانه پیوستن به تیم لالیگایی است.

سایت ارم نیوز امارات با اعلام این خبر نوشت: فدراسیون فوتبال عربستان در راستای قرارداد با لالیگا اسپانیا، 9 بازیکن خود را به تیم های اصلی و دوم اسپانیا فرستاد و حالا سلمان فرج 28 ساله در آستانه پیوستن به تیم لالیگایی است.

فرج 28 ساله از سال 2008 به الهلال پیوست  و در 10 سال حضور در این تیم، 113 بازی انجام داد و موفق به زدن 6 گل شد. همچنین او از سال 2012 به عضویت تیم بزرگسالان درآمد و در 6 سال گذشته 2 گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/

فرج در آستانه لالیگایی شدن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار