در ۲ سال اخیر؛

کشف بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در لارستان

فرماندار ویژه لارستان از کشف ۱۲ تن مواد مخدر در این شهرستان در ۲ سال اخیر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیان کرد: در مسیر مبارزه با مواد مخدر باید اولویت‌بندی شود یعنی ابتدا بحث پیشگیری، دوم درمان و سوم مقابله صورت گیرد.

وی تصریح کرد: حوزه پیشگیری فقط برای مواد مخدر نباشد بلکه در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی باید پیشگیری صورت گیرد، چون هم هزینه‌ها کمتر می‌شود و هم آسیب‌ها کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: اگر چنین نشود در حوزه امنیتی باید برخورد‌های سخت‌افزاری و فیزیکی انجام شود که هم نارضایتی‌ها بیشتر می‌شود و هم آسیب‌ها بالا می‌رود، همچنان که در مسائل بهداشتی و سلامت و درمان، پیشگیری بر درمان اولویت دارد.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام فرماندهی انتظامی لارستان از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۵ و نیم تن کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.

حسنی بیان کرد: در راستای این میزان کشفیات، ۷۵ خودرو سبک و سنگین توقیف و ۳۰۴ نفر هم دستگیر شده‌اند.

فرماندار ویژه لارستان گفت: توان نیروی انتظامی ما سبب کنترل و نظارت بیشتر بر گلوگاه‌های حوزه استحفاظی می‌شود تا فضا برای قاچاقچیان ناامن شود.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: در ۲ سال اخیر بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در لارستان کشف و ضبط شده است.

وی از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواست تا با هماهنگی بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها با بکارگیری همه توان خود و با آگاهی و هوشمندی کامل هم‌افزایی بیشتری داشته باشند و به منظور مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند.

معاون استاندار فارس از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواستار تأمین اعتبار برای مبارزه جدی‌تر با مواد مخدّر شهرستان شد.

انتهای پیام/ن

توقیف مواد مخدر در شهرستان لارستان

برچسب ها: قاچاق ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار