مسئولان امر به معروف کشور از معلم مضروب نهاوندی عیادت کردند+تصاویر

حجت الاسلام توانایی مدیرکل بازرسی و نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از صابر طالبیان، معلم آمر به معروف مضروب نهاوندی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین طالبیان پدر صابر طالبیان معلم آمر به معروف مضروب نهاوندی اظهار داشت: حجت الاسلام توانایی مدیرکل بازرسی و نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه سید مهدی امینی معاون امر به معروف و نهی از منکر با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از نزدیک با فرزند مضروبم دیدار کردند.

طالبیان گفت: پیش از این نیز سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند به همراه دکتر بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی وهمچنین حجتالاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند فرمانده نیروی انتظامی نهاوند ریس شبکه بهداشت وجمعی از مسولان ودیگر مدیران نهاوندی جویای احوال فرزند مضروبم شدند که از همه مردم وآنها تشکر می کنم.

مسئولان امر به معروف کشور از معلم  مضروب نهاوندی عیادت کردند+تصاویر

وی افزود: مسئولان ستاد امر به معروف کشورضمن استماع سخنان صابر طالبیان از چگونگی حادثه، بر حمایت قاطع ستاد امر به معروف و نهی از منکر از آمرین به معروف و ناهیان از منکر مطابق بندهای مصرح در قانون - مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی - تاکید کردند وباعث دلگرمی خانواده ما شدند.

مسئولان امر به معروف کشور از معلم  مضروب نهاوندی عیادت کردند+تصاویر

در این ارتباط رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان و معاون امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های قضایی و نظامی ستاد استان نیز از شناسایی و دستگیری ضارب معلم آمر به معروف خبر داد.

جعفر شهبازی گفت: اواخر هفته گذشته 2 مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهر نهاوند برای 2 زن مزاحمت ایجاد می کنند که یک معلم با دیدن این صحنه، اقدام به امر به معروف می کند.

مسئولان امر به معروف کشور از معلم  مضروب نهاوندی عیادت کردند+تصاویر

وی ادامه داد: آمر به معروف پس از انجام وظیفه شرعی، به سمت خانه مادر بزرگ خود که در همان حوالی بود رهسپار می شود، اما 2 فرد یاد شده اقدام به تعقیب وی کرده و یکی از آنها در یک مکانی خلوت با ضربات پی در پی چاقو، این معلم را مجروح می کند.

شهبازی با بیان اینکه فرد مصدوم به بیمارستان خاتم الانبیا تهران منتقل شد، گفت: این آمر به معروف تحت عمل جراحی قرار گرفت و وضعیت جسمی اش رو به بهبود است.

مسئولان امر به معروف کشور از معلم  مضروب نهاوندی عیادت کردند+تصاویر

وی تصریح کرد: با همکاری ضابطان و مجموعه قضایی، با وجود نبود سرنخ های اولیه، ضارب اصلی شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان افزود: 2 زن حاضر در صحنه نیز شناسایی و احضار شدند و نیز به بیان جزئیات این موضوع پرداختند.

وی تاکید کرد: به منظور حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، این پرونده به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی می شود و مجموعه قضایی مصمم است برابر با قانون با افراد خاطی برخورد کند.

مسئولان امر به معروف کشور از معلم  مضروب نهاوندی عیادت کردند+تصاویر

شهبازی خاطرنشان کرد: طبق قانون، مجازات کسانی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهیان از منکر می کنند، قابل تخفیف یا تعلیق و صدور حکم مجازات قابل تعویق نیست. همچنین امام جمعه نهاوند وفرمانده سپاه نهاوند نیز خبر از برخورد قاطع دستگاه قضا با مزاحمان نوامیس مردم دادند وتاکید کردند شهرستان انقلابی وولایت مدار نهاوند جای امنی برای افراد شرور ومزاحمان نوامیس مردم نیست.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.