مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل خبر داد:

مشارکت فعال خیران آران و بیدگلی در افزایش فضای ورزشی دانش آموزی

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: خیران این شهرستان مشارکت فعالی در زمینه های ورزشی به ویژه فضای ورزش دانش آموزی دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد معدندار امروز در جمع خبرنگاران پیشرفت فیزیکی ساخت سه سالن ورزشی اسماعیلیان، شادان پور و تبارک را با کمک خیران بیش از ۸۰ درصد اعلام و خاطر نشان کرد: تکمیل و بهره برداری از این سه سالن، یک میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل سرانه فضای ورزشی ۵۶ سانتی متر مربع ذکر و تاکید کرد: با بهره برداری از سه سالن ورزشی دیگر که قرار است تا مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد سرانه فضای ورزش دانش آموزی در آران و بیدگل به بالاترین میزان در استان اصفهان یعنی به بیش از ۸۶ سانتی متر مربع خواهذ رسید.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل توجه به امر مهم ورزش در بین نوجوانان و کودکان را لازم و ضروری دانست و گفت: آران و بیدگل نمونه بارز اقتصاد مقاومتی در کشور است و خیران مشارکت فعالی در زمینه های ورزشی به ویژه فضای ورزش دانش آموزی دارند.

معدندار تصریح کرد: خیران آران و بیدگلی هم‌پای نهادها و ادارات به مردم خدمت می‌کنند و امیدواریم طرح های نیمه تمام ورزشی که خیران سهم خود در آن را پرداخت کرده اند، با نگاه ویژه استان و اختصاص بودجه های دولتی لازم به پایان برسد.

 

انتهای پیام/م 

 

افزایش ۳۰ درصدی سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.