تدوین طرح خط اعتباری و ارائه به مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح خط اعتباری و ارائه به مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: با کمک بسیاری از استادان دانشگاه و دوستان اهل فن در حوزه اقتصاد طرح خط اعتباری به مجلس ارائه شد.

تدوین طرح خط اعتباری و ارائه به مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای فازهای پارس جنوبی با بیان اینکه کمیسیون انرژی مجلس توجه ویژه‌ای به طرح‌های اشتغال‌زایی دارد اظهار داشت: امسال که به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نام‌گذاری شده وظیفه داریم در تحقق سیاست‌های تدوین شده در این عرصه به ویژه اشتغال تلاش شود.

وی از تدوین طرح خط اعتباری و ارائه به مجلس شورای اسلامی خبرداد و افزود: با کمک بسیاری از استادان دانشگاه و دوستان اهل فن در حوزه اقتصاد طرح خط اعتباری به مجلس ارائه شد که می‌تواند به عنوان یک پشتوانه در اختیار پروژه‌های بزرگ کشور به ویژه وزارت نفت قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح خط اعتباری برای تامین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ با قید دور فوریت به صحن علنی ارائه می‌شود تصریح کرد: این طرح تا پایان سال به صورت دو فوریتی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود تا شاید زمینه و روزنه‌ای شود که دیگر طرح‌های مهم همسو با اجرا و تامین نظر مقام معظم رهبری به صحن علنی مجلس ارائه شود.

حسنوند ،این طرح را تامین پشتوانه و منابع مالی برای طرح‌ها و پروژه‌های اشتغال‌زایی کشور دانست و تاکید کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس به همراه کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و استادان دانشگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کرده‌اند و طرحی تحت عنوان خط اعتباری برای تامین منابع مالی را به صورت دو فوریتی تهیه کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صاحبنظران اصل این طرح را ضروری می‌دانند خاطر نشان کرد: در روزهای آینده جلسه‌ای با صاحبنظران در حوزه‌های اقتصادی، بودجه‌ای، مالی و پروژه‌ها در کمیسیون انرژی برگزار می‌شود تا بتوان این طرح دو فوریتی را به صحن علنی مجلس ارائه شود.

وی با بیان اینکه اولویت کمیسیون انرژی در طرح خط اعتباری نگاه به تولید و اشتغال است افزود: تامین منابع مالی که عمده این موضوع‌ها نیز داخلی و همسو با اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است از اولویت بعدی در طرح خط اعتباری است.

انتهای پیام/ م

طرح دوفوریتی حوزه اشتغال و تامین منابع مالی برای وزارت نفت تدوین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.