استاندار یزد؛

وضع موجود شایسته معلمان نیست/ استاندار یزد برای حل مشکلات معلمان طرح حمایتی قول پیگیری داد

استاندار یزد گفت:با پیگیری‌های مجدد مشکلات معلمان طرح حمایتی با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد با اشاره به اعتراضات و مشکلات معلمان طرح حمایتی، با تأکید به‌حق بودن مطالبات آن‌ها؛ از این معلمان عذرخواهی کرد و برای حل مشکلاتشان قول پیگیری داد.

زمانی قمی  امشب در نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی استان یزد با معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده در محل تالار اندیشه‌ی استانداری، با اشاره به‌ضرورت ایجاد فرصت برای اظهارنظر احزاب و تشکل‌های سیاسی استان؛ بر ضرورت ایجاد انجمن گفتگوی بین نسلی در استان تأکید کرد و افزود: تمامی امکانات لازم برای راه‌اندازی این انجمن از سوی استانداری تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های خوب و مؤثر ملی که در راستای افزایش تعامل احزاب و صاحب‌نظران اجتماعی و سیاسی ازسوی دولت ارائه‌شده، تصریح کرد: فضای تعاملی بین نخبگان جهت ارائه راه‌حل‌ها و تبادل‌نظر پیرامون مشکلات و معضلات مختلف کشور باید شکل بگیرد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات و تجمع صبح امروز معلمان طرح حمایتی مقابل استانداری، با عذرخواهی از این معلمان، تصریح کرد: عملکرد خوب این معلمان مشهود است و قطعاً وضع موجود شایسته آنان نیست.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه با پیگیری‌هایی که پیش از این از آموزش و پروش صورت گرفت، قول داده شد تا حقوق این معلمان در فرصتی 10 روزه پرداخت شود؛ اما این وعده محقق نشد تصریح کرد: مشکلات این معلمان با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

قول پیگیری مطالبات معلمان  طرح حمایتی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.