مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان ؛

۶۷ زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک خیران

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در زندان‌های این استان به سر می‌برند که برای بازگشت به آغوش گرم خانواده هایشان چشم انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رحمدل بامری مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیشترین زندانیان جرائم غیر عمد سیستان و بلوچستان را بدهکاران مالی تشکیل می‌دهند.

بامری بیان کرد: به طور معمول سوانح رانندگی، مهریه و نفقه و حوادث کاری شایع‌ترین جرائم زندانیان غیر عمد در سیستان و بلوچستان است.

وی از علما، ریش سفیدان طوایف و قبایل درخواست کرد با فرهنگ سازی مردم را نسبت به عواقب بیمه نکردن وسائط نقلیه و ترویج ازدواج‌های آسان بر اساس قوانین اسلامی با تعیین مهریه‌های معقول آگاه کنند.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان همچنین از شکات خواست تا با روحیه گذشت برای رضای خداوند متعال و شادی خانواده‌های افراد زندانی که مرتکب جرائم غیرعمد شدند، گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بامری افزود: مردم سیستان و بلوچستان می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت به نام ستاد دیه استان، با سامانه پیامکی *۷۸۰*۷۷۷۷۰۵۴# نیز پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع

بیشترین زندانیان جرائم غیر عمد استان را بدهکاران مالی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار