فرمانده انتظامی ؛

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق با ۲۵ فقره سرقت در چابهار

فرمانده انتظامی چابهار گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان چابهار باند سارقان سیم و کابل‌های برق و باتری خودرو با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حیدرعلی کیخای مقدم فرمانده انتظامی چابهار  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل و باتری خودرو در سطح شهرستان چابهار دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

کیخای مقدم افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی سرکرده این باند و ۱۵ سارق سابقه دار در این رابطه شده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی سارقان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه آنان اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی چابهار در پایان با اشاره به اینکه این سارقان سرقت سیم و کابل‌های برق و باتری خودرو به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت و کسانی که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

شایان ذکر است متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان درچابهار

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار