درخواست پاپ از شرکت‌کنندگان در نشست داووس

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز دوشنبه از شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خواست به مسئولیت خود در قبال فقر و نابرابری فزاینده در جهان عمل کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ ­پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز دوشنبه از شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خواست به مسئولیت خود در قبال فقر و نابرابری فزاینده در جهان عمل کنند.

بر اساس این گزارش، پاپ در پیامی به مناسبت این رویداد مهم سالانه که سران سیاسی و اقتصادی جهان در آن حضور دارند، اعلام کرد:"این یک الزام اخلاقی است، مسئولیتی است که متوجه همه ماست تا شرایط مناسب برای همه فراهم شود تا به نحو شایسته زندگی کنند.

وی افزود: ما نمی‌توانیم در مواجهه با رنج میلیون‌ها نفر که شأن آن‌ها صدمه دیده، ساکت بمانیم و همچنان نمی‌توانیم به جلو حرکت کنیم در حالی که فقر و بی عدالتی افزایش یابد.

پاپ در سال ۲۰۱۴ نیز از سران سیاسی و اقتصادی حاضر در نشست داووس خواسته بود برای مبارزه با انزوای اجتماعی و حمایت از "توزیع بهتر ثروت و ایجاد منابع اشتغال عزم خود را نشان دهند.

انتهای پیام/

پیام پاپ فرانسیس به شرکت کنندگان در اجلاس داووس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار