ملانیا ترامپ همسرش را در سفر به داووس همراهی نمی‌کند

سخنگوی بانوی اول آمریکا اعلام کرد ملانیا ترامپ به همراه رئیس‌جمهور این کشور به داووس سوئیس نمی‌رود.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «ملانیا ترامپ»، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد ندارد در سفر ترامپ به سوئیس او را همراهی کند.

«استفانی گریشام»، سخنگوی بانوی اول آمریکا در گفتگو با سی ان ان اعلام کرد که ملانیا ترامپ به دلیل برخی برنامه ریزی ها و مسائل زمانی نمی تواند دونالد ترامپ را در سفر به داووس در سوئیس همراهی کند.

قرار است ترامپ در هفته جاری برای شرکت در نشست «مجمع جهانی اقتصاد» به داووس برود. بانوی اول آمریکا در ابتدا اعلام کرده بود که همسرش را در این سفر همراهی خواهد کرد.

پیش از این به دنبال تعطیلی دولت آمریکا، سفر شخص ترامپ به داووس هم در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود؛ اما کاخ سفید اعلام کرد که اگر تعطیلی دولت پیش از زمان سفر او برطرف شود، ترامپ برنامه حضور در داووس را لغو نمی کند. این در حالی است که در هفته های گذشته تظاهراتی علیه سفر ترامپ به سوئیس، در این کشور برگزار شده است. هفته گذشته صدها تظاهرکننده در اعتراض به حضور ترامپ در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس تظاهرات برگزار کردند.

مجلس سنای آمریکا روز جمعه با تصویب بودجه اضطراری برای جلوگیری از ادامه تعطیلی دولت ترامپ موافقت نکرد. لایحه بودجه اضطراری که تا حدود یک ماه دیگر بودجه دولت را تأمین می کرد، در مجلس نمایندگان به تصویب رسیده بود؛ اما در مجلس سنا با مخالفت دموکراتها مواجه شد تا فعالیت دولت ترامپ تعطیل شود. تعطیلی دولت ترامپ همزمان با یک ساله شدن ریاست جمهوری وی رخ داد و به مدت 3 روز ادامه داشت. ترامپ ساعاتی پیش، قانون بودجه موقت را برای پایان دادن به مشکل نهادهای فدرال و لغو تعطیلی دولت امضا کرد.


انتهای پیام/

ملانیا ترامپ با همسرش به داووس نمی‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
خوب به ما چه.
در مسائل خانوادگی بقیه اینقدر دخالت نکنید
آخرین اخبار