تیم گلف بانوان راهی مسابقات لیگ یک شد

رییس هیات گلف خوزستان از اعزام تیم گلف استان به مسابقات لیگ یک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   رضا علیجانی، رییس هیات گلف خوزستان گفت: دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بانوان از16 تا 18 بهمن‌ماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود .

وی اشاره ای به زمان ورود تیم ها کرد و بیان داشت: طبق اعلام رسمی فدراسیون گلف، ورود تیم‌ها نیز از عصر روز شنبه 14 بهمن است.

علیخانی  با توجه به برنامه‌ریزی‌ها اسکان تیم‌هایی که از استان‌های مختلف در مسابقات حضور خواهند داشت،  افزود: در محل هتل آکادمی المپیک است و تمرین تیم‌ها نیز از 15 بهمن با حضور شش تیم آغاز می‌شود که اعضای تیم خوزستان هم تمرینات خود را  آغاز می‌کنند.

وی ابراز امیدواری برای موفقیت استان در این مسابقات داشت و بیان کرد: امیدوارم خوزستان بتواند در رقابت‌های امسال عملکرد بهتری در مقایسه با سال‌های گذشته داشته باشد، البته با توجه به شرایطی که در دور رفت برای تیم خوزستان رقم خورد، مدعی کسب مقام دوم یا سوم این دوره از رقابت‌ها هستیم.

رییس هیات گلف خوزستان استان را مهد گلف ایران و پایگاه و خواستگاه این رشته دانست و گفت: بیشترین فراوانی گلف را در خوزستان داریم، زمینه این رشته در استان فراهم و بحث زیرساخت در اولویت قرار گرفته است. در میان‌مدت و کوتاه‌مدت نیز زمینه‌های استعدادیابی و آموزشی و در بلندمدت هم جذب سرمایه‌گذار مدنظر است.

انتهای پیام/م

اعزام تیم خوزستان به مسابقات لیگ یک گلف بانوان کشور

 

 

برچسب ها: گلف ، هیات گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار