35 درصد سالمندان خراسان شمالی تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : 35 درصد سالمندان خراسان شمالی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ، بابیان اینکه 35 درصد سالمندان خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: 26 هزار خانوار سالمند با جمعیت 34 هزار نفر از خدمات کمیته امداد این استان بهره‌مند هستند.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون جامعه به سمت سالمندی پیش می‌رود، افزود: این نهاد همواره ارائه خدمات به گروه سالمندان را در دستور کار دارد و بر این اساس خدمات خود را به‌صورت تخصصی‌ در قالب نیازهای معیشتی، درمانی و هزینه نگهداری از سالمندان زمین‌گیر ارائه می‌کند.

اهرابی با یادآوری اینکه این نهاد ماهیانه یک میلیارد و 500 میلیون تومان به سالمندان کمک‌ معیشت پرداخت می‌کند، ادامه داد: برای نگهداری از سالمندان زمین‌گیر در منزل نیز ماهیانه 100 هزار تومان هزینه نگهداری به آنها پرداخت می‌شود.

اهرابی همچنین درباره سالمندانی که توانایی انجام فعالیت دارند،گفت: کمیته امداد خراسان شمالی برای ایجاد انگیزه و روحیه سلامت در این قشر اقدام به راه‌ اندازی مشاغل خرد در بین این افراد کرده است به ‌طوری‌که با استفاده از مهارت‌ آنها حس امید به زندگی را افزایش داده است.

انتهای پیام/آ

ارائه خدمات کمیته امداد خراسان شمالی به سالمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.