استاندار مرکزی رئیس شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شد

دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کشوراستاندار مرکزی را به عنوان رئیس این شورا در استان مرکزی منصوب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کشوردر حکمی سید علی آقازاده  استاندار مرکزی را به عنوان رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این استان منصوب کرد.

در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خطاب با استاندار مرکزی امده است آمده است:

با عنایت به راه اندازی شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و بر اساس تاکید رئیس جمهور و رئیس محترم شورای عالی، مبنی بر اجرای ماده ۶۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، به موجب این حکم به عنوان رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکاء به خداوند متعال و پیروی از منویات امام راحل (قدس سره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس با به کارگیری تمام ظرفیت‌های استانی در جهت اجرایی نمودن جلسات شورای استانی و شهرستان‌ها در راستای تحقق سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آئین نامه‌های ابلاغی از سوی دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام / ج

انتصاب استاندار مرکزی به ریاست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.