هاشمی رفسنجانی در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

بودجه ۹۷ شهرداری تا پایان بهمن ماه بسته می‌شود/ ایستادگی زنان ایرانی در برابر سختی‌های زندگی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) گفت: زنان ایران در دوران جنگ تحمیلی و اکنون در شرایط سخت اقتصادی در مقابله با دشواری‌ها ایستادگی کردند.

بودجه ۹۷ شهرداری تا پایان بهمن ماه بسته می‌شود/ ایستادگی زنان ایرانی در برابر سختی‌های زندگیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در چهلمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه لایحه بودجه شهرداری برای سال ۹۷ به شورا رسیده است، اظهار کرد: ما یکی از پرکارترین روز‌های کاری شورا را در پیش داریم و تا پایان بهمن ماه بودجه را بر اساس کاهش هزینه و افزایش درآمد پایدار خواهیم بست.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) و تبریک روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) با وجود محرومیت‌های زنان در جامعه عرب صدر اسلام نقش کلیدی داشت و الگوی حضور زنان در جامعه را ترسیم کرد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) از عاشورا تا بازگشت اهل بیت(ع) به مدینه سرپرستی خاندان او را برعهده داشت، گفت: امام سجاد(ع) در پرتو ایشان از گزند حکومت اموی نجات یافت.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نقش زنان در دوران جنگ تحمیلی گفت: زنان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر نقش مهمی را در مقابله با دشواری‌های زندگی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار