نجات جان ۷ صیاد در آب‌های عمان

در عملیاتی ۲۴ ساعته، ۷ نفر صیاد لنج صیادی که به دلیل آبگرفتگی در هوای نامساعد در حال غرق شدن در دریای عمان بود، نجات یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛و به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در این‌باره بیان کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار MRCC، روز اول بهمن‌ماه به محض دریافت گزارش اضطرار شناور صیادی که به دلیل آبگرفتگی در هوای نامساعد و طوفانی، در فاصله ۷۰ مایلی و با ۷ نفر خدمه در حال غرق شدن بود، نسبت به فعال کردن طرح جستجو و نجات اقدام کرد.

وی افزود: با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در عملیاتی ۲۴ ساعته، همه سرنشینان این شناور در حال غرق شدن، نجات یافته و تحویل قایق ناجی در بندر چابهار شدند.

ابراهیمی اضافه کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، به همه دریانوردان و صیادان توصیه می‌کند که قبل از عزیمت به دریا ضمن کسب اطلاع از وضعیت شرایط جوی، تجهیزات کامل ایمنی و ناوبری از قبیل: «موقعیت‌یاب»، «لایف رفت»، «حلقه نجات» و «جلیقه نجات» به تعداد خدمه، به‌همراه داشته باشند.

انتهای پیام/پ

 

نجات صیادان سرگردان در آب‌های عمان

برچسب ها: ارتش ، کشتیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
جالببببببببببب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
سید حسن دوست داریم مردی به خدا سالاری سید جان