در پیامی؛

استاندار لرستان روز پرستار را تبریک گفت

سید موسی خادمی در پیامی فرا رسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛در بخشی از پیام استاندار لرستان به مناسبت روز پرستار آمده است: سالروز ولادت پیام‌آور انقلاب حسین(ع) که به راستی چون مفهوم نام شریفش، زینتی برای پدر و شریکی در نهضت انسان ساز برادر گرامی‌شان امام حسین(ع) بود، یادآور اوج رشادت و شجاعت بانوی مسلمان و ولایی در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام ناب محمدی(ص) است.

امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از این الگوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه‌روزی اين قشر زحمتكش و فداكار بر كسی پوشيده نيست.

نام‌گذاری چنين روز خجسته‌ای بنام روز پرستار، افتخاری بزرگ و نشان‌گر اهميت اين حرفه مقدس است.
همچنین فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت با ارزش قشر زحمتكش پرستار و ترویج ارزش‌های زینبی در جامعه به ویژه در میان پرستاران است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/د

پیام استاندار لرستان به مناسبت روز پرستار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.