لاریجانی در صحن علنی:

استفاده ۱۱۶ درصدی از اوراق مشارکت خلاف است و باید رسیدگی شود/باید منابع روشنی برای هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته شود

رئیس مجلس گفت:در هدفمندی یارانه‌ها باید منابع روشنی در نظر گرفته شود تا دولت مجبور نباشد از سایر جاها برای تحقق هدفمندی یارانه‌ها هزینه کند.

باید منابع روشنی برای هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 3 بهمن 96) پس از اظهارات رئیس دیوان محاسبات درباره انتشار اوراق مشارکت، اظهار کرد: طبق مطالب مطرح شده در انتشار اوراق مشارکت  استفاده 116 درصدی داشته ایم و از سقف مجاز عبور کرده ایم که این مسئله خلاف برنامه است و دیوان محاسبات حتما باید به آن رسیدگی کند.

وی ادامه داد: در مورد انتشار صکوک اجاره هم باید گفت که این مسئله جدیدی است و باید مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در این 8 ماه بیش از اندازه از اوراق مشارکت استفاده شده است، باید بررسی شود تا دیگر تا پایان سال مورد استفاده قرار نگیرد.

لاریجانی درباره بحث هدفمندی یارانه‌ها هم اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق به آقای تاج‌گردون گفتیم که برای جدا کردن افراد نیازمند و غیر نیازمند تئوری پیدا کنید تا این تئوری راهی برای سال 97 باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین به رئیس کمیسیون تلفیق گفتیم که در هدفمندی یارانه‌ها به هر نتیجه‌ای که رسیدید، باید برای آن منابع روشنی وجود داشته باشد تا دولت مجبور نباشد از سایر جاها برای تحقق هدفمندی یارانه‌ها بزند و برای طرح سلامت مشکلاتی به وجود بیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه یارانه هارو زیاد کنند خداکنه
آخرین اخبار