افشانی مطرح کرد؛

مبارزه با فساد از هر کاری مهم‌تر است/ ضعف معاونت عمرانی، استانداری را زمین‌گیر می‌کند

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: مبارزه با فساد از هر کاری مهم‌تر است.

مبارزه با فساد از هر کاری مهم‌تر است/ ضعف معاونت عمرانی، استانداری را زمین‌گیر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در جلسه شورای اداری استانداری تهران اظهار کرد: آن چیزی که مردم قضاوت می‌کنند درست است، نه آن چیزی که ما مسئولان می‌گوییم.

وی افزود: مردم بر مبنای عملکردهایمان ما را قضاوت می‌کنند.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در ادامه گفت: مردم هر روز ما را نظارت و بر مبنای آن ما را قضاوت می‌کنند. پس اگر مسئولیتی داریم باید به درستی آن را انجام دهیم. مردم دو چیز از مسئولان را به خاطر می‌سپارند، یکی کردار و گفتار و دیگری بنا‌های ماندگار یعنی تاکنون چه کارها و پروژه‌‌هایی احداث شده است.

وی افزود: هیچ وظیفه‌ای بالاتر از آن نیست که مسئولان بر مبنای عدالت به وظایف خود عمل کنند.

افشانی اذعان کرد: چند در صد از کارکنان ما از فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که رتبه‌های برتر دارند؛ هیچ کشوری جز با نیروی انسانی و دانش به توسعه نمی‌رسد.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بیان کرد: اکنون مبارزه با فساد از هر کاری مهم‌تر است.

افشانی گفت: حاشیه نشینی و ایجاد شغل در روستا‌ها از جمله معضلات امروز است، امروز در زمینه اشتغال کاری انجام نشده و همین امر باعث حاشیه نشینی شده است و باید سند توسعه روستایی را تدوین کنیم.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود:‌ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر‌های بزرگ یکی از برنامه‌‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان بیان کرد: نظارت بر ساختمان‌ها از وظایف قانونی استانداری است و متاسفانه شاهد هستیم که ساختمان‌ها شناسنامه دار نیستند و حتی ساختمان‌های مهم هم هوشمند نیستند.

انتهی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار